Eclipse Demo Camp 2010 - Poznań

Niestety w tym roku nie udało mi się zorganizować trzeciej wrocławskiej edycji Eclipse Demo Camp. Do tej pory spotkania organizowałem dzięki pomocy firmy Sygnity. Firma jednak jakiś czas temu zakończyła rozwój projektów eclipsowych. Nie udało mi się znaleźć nowego sponsora więc tym razem trzeba było ze spotkania zrezygnować. Każdemu jednak kto czekał na wrocławską edycję polecam jutrzejsze spotkanie w Poznaniu!

Poznańska edycja Eclipse Demo Camp jest najstarsza w Polsce. Spotkania odbywają się dwa razy w roku od co najmniej 4 lat. Tym razem spotkanie odbędzie się w pubie Johnny Rocker. Spotkanie organizują w trójkę Natalia Klimasz i Krzysztof Daniel z IBM Eclipse Support Center oraz Adam Dudczak z Poznańskiej grupy JUG (Java User Group).

Plan spotkania wygląda następująco:
13.15 - Krzysztof Kaźmierczyk, IBM ESC, How to easy find Java memory problems using Eclipse using Memory Analyzing Tool
13.45 - Jacek Pospychala, Zend, Testowanie GUI w aplikacjach Eclipse RCP
14.15 - Krzysztof Daniel, IBM ESC, Server-Side Eclipse what it can do for you?
15.00 - Anna Ferster, Marek Kuzora & Filip Wiśniewski,Students PUT, Moduł rozszerzonych preferencji do Eclipse RCP
15.30 - Małgorzata Janczarska, IBM, Building web application on top of Eclipse
16.00 - Tomasz Zarna, IBM, Eclipse 3.7 Tips and tricks

Każdego zainteresowanego rozwojem środowiska Eclipse zapraszam w imieniu organizatorów. To będzie rewelacyjne spotkanie!

Wszystkie ważne informacje można znaleźć na oficjalnej stronie WIKI:
http://wiki.eclipse.org/Eclipse_DemoCamps_November_2010/Poznan

Jeżeli ktoś ma konto w serwisie Facebook można także dodać się do specjalnie utworzonego wydarzenia (dzięki temu wasi znajomi dowiedzą się o spotkaniu EDC Poznań). Nie jest to jednak równoznaczne z rejestracją. To tylko taki opcjonalny dodatek w ramach grupy 'eclipse.polska'

http://www.facebook.com/event.php?eid=155588817818747


Miałem okazję być na kilku wcześniejszych poznańskich spotkaniach i zawsze było rewelacyjnie (raz była nawet mata do Dance Dance Revolution!). Zawsze starałem się tak zaplanować swoje delegacje do poznańskiego oddziału PB Polsoft by po pracy móc być także na EDC (spotkania były wieczorami w ciągu tygodnia więc można było na nie jechać tylko z pracy). Żałuję że niestety nie będę mógł tym razem przyjechać (anulowałem więc prezentację XText). Mam nadzieję że następnym razem uda mi się lepiej zaplanować swój czas tak by nie kolidowały mi dwie ważne sprawy.

Mam także nadzieję że uda mi się zorganizować trzecie wrocławskie EDC w czerwcu. Wszystko jednak zależy od tego czy znajdzie się jakaś firma rozwijająca projekty w technologiach eclipsowych która chciałaby całość sponsorować. Biorąc pod uwagę że coraz więcej firm stara się wejść w technologię EclipseEquinox/OSGI to mam nadzieję że uda się coś znaleźć. W końcu takie spotkania to idealny sposób by znaleźć pracowników znających od lat OSGI w praktyce - to możliwe tylko w EclipseRCP :)

0 komentarze: